ชุดข้อมูลการวิเคราะห์ปัญหาความเดือดร้อนของประชาชนที่แจ้งเรื่องผ่านช่องทาง 1111
Data and Resources
Additional Info
Field | Value |
---|---|
* Data Type | ข้อมูลประเภทอื่นๆ |
Allow for harvest to GD-Catalog | Yes |
* Contact Person | ศูนย์บริการประชาชน/ส่วนแผนและประเมินผล |
* Contact Email | ccc_opm@opm.go.th |
* Objective | พันธกิจหน่วยงาน |
* Update Frequency Unit | เดือน |
Update Frequency Interval | 1 |
* Geo Coverage | จังหวัด |
* Data Source | ระบบการจัดการเรื่องราวร้องทุกข์ (สำนักงานปลัดสำนักนายกรัฐมนตรี) |
* Data Format | HTML |
* Data Category | ข้อมูลสาธารณะ |
Data Classification | |
* License | Open Data Common |
Accessible Condition | |
Data Support | |
Data Collect | |
URL | |
Data Language | ไทย |
Created date | |
Last updated date | |
High Value Dataset | |
Reference Data | |
Create by | การนำเข้าโดย templete |
Created | August 21, 2022 |
Last Updated | August 21, 2022 |